Rychlý přehled podmínek

Samoobslužné ubytování

Check in po 15:00
Check out do 10:00
Storno poplatky
30 dní před příjezdem zrušení zdarma
29-14 dní před příjezdem 50% z celkové ceny objednávky
13-7 dní před příjezdem 70% z celkové ceny objednávky
Méně než 7dní před příjezdem 100% z celkové ceny objednávky
Minimální doba ubytování jsou 2 noci. 
Maximální počet ubytovaných osob je celkem 4.
V celé nemovitosti je zákaz kouření.
V nemovitosti nejsou povolena zvířata.
Cena ubytování je uvedena včetně DPH, úklidu a místního poplatku z pobytu.

Všeobecné obchodní podmínky



Úvodní ustanovení

Tyto Všeobecné obchodní podmínky, dále jen „Podmínky“ se vztahují na všechny smluvní vztahy uzavírané mezi ubytovaným, dále jen „Klient“ a Davidem Bakešem IČO: 75962730, Voršilská 4, 110 00 Praha 1, dále jen „Poskytovatel“, jako ubytovatelem. Předmětem těchto smluvních vztahů je poskytování ubytování v nemovitosti nacházející se v obci Markoušovice a služeb s tím souvisejících. Smlouvy se uzavírají dle čl. 2 těchto Podmínek.

Tyto podmínky představují návrh Poskytovatele na uzavření smlouvy ve smyslu § 1731 zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“), určený Klientovi, dále jen „Smlouva“.
Podmínky mohou být ze strany Poskytovatele jednostranně změněny nebo doplněny, pro Klienta jsou přitom závazná ta znění Podmínek, které jsou účinná v době uzavření Smlouvy.

Vznik smluvního vztahu

Podstatné náležitosti zakládající řádně vystavenou objednávku jsou: konkrétní časový rámec, ve kterém Poskytovatel poskytne Klientovi nemovitost k přechodnému ubytování, cena za ubytování, jméno, příjmení, adresa trvalého bydliště, telefon a e-mail Klienta, v případě právnických osob pak obchodní jméno, IČ a DIČ.
Odesláním požadovaných registračních údajů prostřednictvím online Rezervačního systému na stránce www.utrailoo.cz, zaplacením předmětné částky za ubytování, potvrzením zaslaným Poskytovatelem na e-mailovou adresu Klienta a přijetím Podmínek, přijme Klient návrh Poskytovatele ve smyslu § 1731 Občanského zákoníku, tím mezi Poskytovatelem a Klientem dojde k uzavření smluvního vztahu dle těchto Podmínek. Smluvní vztah je platný i pro všechny s Klientem ubytované osoby.
Smlouva může být případně uzavřena mimo Rezervační systém, a to prostřednictvím e-mailové komunikace mezi Klientem a Poskytovatelem, kdy je objednávka Poskytovatelem na základě zaplacení předmětné částky za ubytování na e-mail Klienta potvrzena.
Předané osobní údaje Klienta uvedené v objednávce pobytu slouží pouze pro uzavření smluvního vztahu mezi Poskytovatelem a Klientem a řídí se zásadami zpracováním osobních údajů, uvedených na webových stránkách www.utrailoo.cz.

Klient se zavazuje vždy uvádět přesné a pravdivé údaje. Pokud Klient uvedl nepřesné údaje, bezodkladně kontaktuje Poskytovatele e-mailem info@utrailoo.cz za účelem nápravy.
Poskytovatel se zavazuje zabezpečit Klientovi služby v potvrzeném rozsahu a kvalitě a Klient zaplatit Poskytovateli smluvenou cenu.

Cena

Cena ubytování je v Rezervačním systému uvedena včetně DPH, úklidu a místního poplatku z pobytu. Poskytovatel není plátce DPH.
Potvrzení pobytu
K čerpání zaplacených služeb opravňuje Klienta potvrzení objednávky vystavené Poskytovatelem a zaslané na e-mail Klienta. Objednávkou se rozumí jakákoli objednávka, a to bez ohledu na její označení (jako např. rezervace).
Klient je povinen překontrolovat správnost údajů uvedených na potvrzení. Při zjištění jakékoliv nesrovnalosti kontaktuje Klient neprodleně Poskytovatele e-mailem info@utrailoo.cz.
Storno podmínky
Klient je oprávněn bez uvedení důvodu zrušit svou objednávku, a to písemným oznámením doručeným na e-mail utrailoo@info.cz. Rozhodující pro určení doby zrušení pobytu je datum a čas odeslání e-mailu.
V případě zrušení pobytu se Klient zavazuje Poskytovateli uhradit storno poplatek dle článku 5.3 těchto Podmínek.
Výše storno poplatků v případě zrušení objednávky Klientem je vypočítána vždy z celkové ceny objednávky, a to včetně DPH. Výše storno poplatků jsou následující:
30 dní před příjezdem zrušení zdarma
29-14 dní před příjezdem storno poplatek 50% z celkové ceny objednávky
13-7 dní před příjezdem storno poplatek 70% z celkové ceny objednávky
Méně než 7dní před příjezdem storno poplatek 100% z celkové ceny objednávky
Poskytovatel je povinen v případě odstoupení od potvrzené objednávky ze strany Klienta vyplatit Klientovi nejpozději do 14 dnů, po písemném obdržení storna, zaplacenou cenu objednávky. Poskytovatel je oprávněn, proti nároku Klienta, na vrácení zaplacené ceny objednávky započíst svůj nárok na storno poplatek, a to včetně DPH. 
Pokud se Klient nedostaví k pobytu podle podmínek Smlouvy nebo pobyt nevyčerpá zcela, je povinen zaplatit celou sjednanou cenu objednávky. Poskytovatel není v tomto případě povinen Poskytnout službu v náhradním termínu. Klient bere na vědomí, že takto nevrácená část ceny za předčasně zrušený pobyt ze strany Klienta představuje nárok Poskytovatele na náhradu škody dle § 2330 odst. 2 občanského zákoníku.

Podmínky ubytování

Samoobslužné ubytování. Klient nemovitost odemkne prostřednictvím kódu.
Instrukce k ubytování budou Klientovi zaslány na e-mail dle následujícího harmonogramu:
7 dní před příjezdem
Manuál s informacemi o příjezdu, domu a okolí.
Online Registrační formulář pro registraci všech ubytovaných Klientů. Klient je povinen před svým příjezdem tento formulář vyplnit.
Den před příjezdem
vstupní kódy. Kódy budou aktivní po 15:00. Zaslání kódu je podmíněno vyplněním a odesláním Registračního formuláře.
Klient přijíždí na místo ubytování nebo z něj po skončení pobytu odjíždí dle níže uvedeného schématu:  
Check in po 15:00
Check out do 10:00

V celé nemovitosti je zákaz kouření.
V nemovitosti nejsou povolena zvířata.
Poskytovatel je oprávněn účtovat Klientovi pokutu za porušení článků 6.4 a 6.5 ve výši Kč 5.000, za každé jednotlivé porušení.
Maximální počet osob, které mohou být současně v nemovitosti ubytovány je celkem 4.
Minimální doba ubytování jsou 2 noci. 
Klient je povinen seznámit se s podrobnými podmínkami ubytování uvedených v Manuálu.
Klient je povinen nemovitost kdykoli před svým odchodem řádně zabezpečit proti krádeži.

Práva a povinnosti

Klient má právo být dostatečně a úplně informován o objednaných službách. Před zahájením pobytu zrušit potvrzenou objednávku za předpokladu dodržení stornovacích podmínek v souladu s čl. 5 a reklamovat vady poskytovaných služeb.
Poskytovatel je povinen poskytnout Klientovi důležité informace k objednaným službám, potvrdit Klientovi řádně objednané služby a při potvrzené objednávce zabezpečit Klientovi služby v potvrzeném rozsahu a kvalitě.
Klient se zavazuje chovat k vlastnímu zdraví, nemovitosti a okolní krajině šetrně a s náležitým respektem, nezatěžovat je ani neohrožovat nevhodným chováním nebo nadměrným hlukem. Klient se zavazuje, že se zdrží pořádání oslav a večírků v nemovitosti.
Klient se zavazuje dodržovat bezpečnostní a technická pravidla pro užívání nemovitosti, specifikovaná v Manuálu, který je zaslán e-mailem Klientovi před příjezdem, aby tak měl možnost se s pravidly v předstihu seznámit. V tištěné podobě je Manuál k dispozici také v nemovitosti.
Oznámí-li Klient řádně a včas Poskytovateli vadu nemovitosti, a neodstraní-li Poskytovatel vadu bez zbytečného odkladu, tak že Klient může nemovitost užívat jen s obtížemi, má Klient právo na přiměřenou slevu z ceny ubytování. Klient není oprávněn opravu provést sám a požadovat náhradu účelně vynaložených nákladů. Ztěžuje-li však vada zásadním způsobem užívání, nebo znemožňuje-li zcela užívání, má Klient právo na prominutí ceny ubytování nebo může Smlouvu vypovědět bez výpovědní doby.
Poskytovatel je oprávněn, před uplynutím sjednané doby ubytování, Smlouvu vypovědět bez výpovědní doby, porušuje-li Klient i přes výstrahu hrubě své povinnosti dle Smlouvy a těchto podmínek. V takovém případě nemá Klient nárok na vrácení ani poměrné části ceny a je povinen doplatit cenu podle Smlouvy, jakož i nahradit případně vzniklou škodu.
Klient není oprávněn na nemovitosti či v jejím okolí provádět jakékoli úpravy, jako například přesun nábytku a vybavení, vrtání, zasahovaní do elektrické sítě a jiných instalací apod. Dojde-li k jakékoli situaci, která vyžaduje jakýkoli zásah, je Klient povinen toto bez odkladu telefonicky oznámit Poskytovateli a zachovat se dále dle těchto Podmínek.
Poskytovatel upozorňuje Klienta, že pobyt v nemovitosti a jejím okolí může být spojen s rizikem na zdraví či majetku. Klient i všechny osoby s ním ubytované v nemovitosti musí používat nemovitost a pohybovat se v jejím okolí s náležitou opatrností a obezřetností, aby možným rizikům a vzniku škody předešli. Poskytovatel nenese odpovědnost za úrazy či škody na majetku způsobené nedostatečným odklizením sněhu okolo objektu nebo pádem sněhu ze střechy.
Klient bere na vědomí a souhlasí, že Poskytovatel neodpovídá za jakékoli škody na majetku či zdraví, které Klient a jakákoli osoba s ním ubytovaná v nemovitosti utrpí při jakýchkoli aktivách a pohybu v okolí nemovitosti a v okolní krajině. Taková aktivita je na vlastní riziko Klienta, stejně tak i jakékoli s ním ubytované osoby.
Poskytovatel neodpovídá za jakoukoli újmu vzniklou na straně Klienta, kterou Klient způsobí úmyslně či neúmyslně na nemovitosti a jejím bezprostředním okolí on sám, a/nebo osoby s ním ubytované a tuto škodu mu zavazuje v plném rozsahu nahradit.
V případě škody na nemovitosti, jako jsou například nehoda, živelná událost, vandalismus atd., se Klient zavazuje bez odkladu telefonicky kontaktovat Poskytovatele. Jedná-li se o vandalismus, živelnou událost, zranění či jinou vážnou událost, která nesnese odkladu, zavazuje se Klient okamžitě současně přivolat požární službu, lékařskou službu a Policii ČR. 
Klient není oprávněn přenechat nemovitost do pronájmu či k ubytování třetí osobě nebo v ní ubytovat osoby nad rámec osob uvedených v těchto Podmínkách.

Závěrečná ustanovení

Jestliže tyto Podmínky odkazují na jakékoli další předpisy a bezpečnostní pravidla, pak takové předpisy tvoří součást těchto Podmínek a vztahují se, tak jako tyto Podmínky, na každou jednotlivou Smlouvu, není-li ve Smlouvě výslovně písemně uvedeno jinak.
V případě rozporu jazykových verzí těchto Podmínek mají přednost VOP v českém jazyce.
Klient prohlašuje a zaručuje, že je plně způsobilý k právním úkonům, a že se před zahájením užívání služeb důkladně seznámil s těmito podmínkami, že těmto podmínkám zcela rozumí a souhlasí s nimi.
Všechny spory vzniklé v souvislosti se sjednáváním a uzavřením Smlouvy, nebo s právy a povinnostmi vyplývajícími ze Smlouvy, budou řešeny podle právního řádu ČR, přičemž pro tyto spory strany sjednávají pravomoc českých soudů a místní příslušnost obecného soudu Poskytovatele, případně soudu jemu instančně nadřízeného. 

Tyto Podmínky jsou platné a účinné od dne 01.05.2024.